نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
1901
-
الف
+

اهم اخبار 16 میزان؛ از نقش آفرینی پسر «امین حیایی» در یک سریال تا افزایش تعداد داوران جشن مستقل انیمیشن

در این گزارش از مهم ترین اخبار فرهنگی و هنری ایران در 16 میزان باخبر می شوید.

به گزارش آی فیلم 2، مهم ترین اخبار فرهنگی و هنری امروز ایران (16 میزان) از این قرار است:

معرفی هیات انتخاب جشنواره فلم رشد

جشنواره بین‌المللی فلم‌های آموزشی و تربیتی رشد در سال روان، از حضور 5 فلمساز و 2 کارشناس آموزشی در هیات انتخاب فلم‌های خارجی بهره می‌برد که نام تعدادی از برگزیدگان ادوار جشنواره بین‌المللی فلم رشد نیز بین آنها به چشم می‌خورد.  

جشنواره رشد

فریال بهزاد (کارگردان؛ تهیه‌کننده و نویسنده فلم‌های کودک و نوجوان)، مریم کشکولی‌نیا (کارگردان پویانمایی- استاد دانشگاه- رییس هیئت مدیره انجمن آسیفای ایران)، امیر پوروزیری (کارگردان سینما و تلویزیون)، محمدرضا خردمندان (کارگردان سینما و تلویزیون)، محمدرضا باطنی (مستندساز- مدرس المپیادهای فلمسازی)، مصطفی حسن‌نژاد (مسئول ارتباطات بین‌المللی دفتر انتشارات و فناوری آموزشی) و مجید صادقیان (معاون دفتر انتشارات و فناوری آموزشی) اعضای هیئت انتخاب جشنواره بین‌المللی رشد در سال روان هستند.

جزئیات یازدهمین جشن مستقل انیمیشن

دبیر یازدهمین جشن مستقل انیمیشن با اشاره به آخرین جزئیات برگزاری این جشن بیان کرد تعداد داوران در این دوره افزایش پیدا کرده است.

«محمد معین صمدی» گفت: نزدیک به ۴۰ اثر در بخش انیمیشن کوتاه و سریال به دست ما رسیده است. البته در این دوره از جشن شاهد حضور فلم سینمایی انیمیشن نیستیم چرا که هیچ فلم بلند سینمایی در بخش انیمیشن اکران نشده است.

مراسم فاتحه مرحوم «داریوش اسدزاده»

مراسم چهلمین روز درگذشت «داریوش اسدزاده» شامگاه دوشنبه با حضور سینماگران و خانواده آن مرحوم در فرهنگسرای سرو برگزار شد.

این بازیگر کهنه کار سینما و تلویزیون ایران  3 سنبله(شهریور) سال روان به عمر ۹۶ سالگی دار فانی را وداع گفت.

شاه ماهی

آغاز تولید فلم سینمایی «شاه ماهی»

فلمبرداری فلم سینمایی «شاه ماهی» به کارگردانی «نادر مقدس» و نویسندگی و تهیه‌کنندگی «افسانه منادی» با مضمونی فانتزی و اجتماعی در شمال ایران آغاز شد.

«شاه ماهی» داستان تارا و دوستانش است که در آستانه ورود به دانشگاه هستند، آنها برای حل بحران عطا، دوست دوران کودکی شان، سفر پر ماجرایی را آغاز می‌کنند.

دارا حیایی

ایفای نقش پسر«امین حیایی» در یک سریال 

فرزند امین حیایی که در فلم «شعله‌ور» با پدرش نقش ایفا می‌کرد با بازی در سریال «از سرنوشت» جای پای خود در عرصه بازیگری را محکم‌تر کرد.

سریال از سرنوشت به زودی از صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران نشر می شود.

ب م

نظر شما
ارسال نظر